Działania marketingowe firmy ADLER przedstawiają stolarkę okienną we właściwym świetle. Ta wieloczęściowa koncepcja od zindywidualizowanego wzornika kolorów po elementy showroomu staje się pomocna podczas doradztwa w wyborze okien.

Oknom można przyglądać się na wiele sposobów: jedni widzą tylko dane, profile, wartości, koszty. Ale co widzi klient? Co może zrobić z przestrzeniami wystawowymi i broszurami, w których jeden profil goni drugi? Niewiele, twierdzi zespół marketingowy ADLER-Werk Lackfabrik i dlatego stworzył kompletną usługę marketingową - dla producentów okien, którzy w przyszłości chcą sprzedawać okna z sercem. Ponieważ doradztwo i końcowe odczucia ostatecznie wygrywają.

© ADLER

OD WZORNIKÓW DO WIETRZENIA

Powierzchnia jest idealna do przekazywania emocji: można ją poczuć i nadać oknu własnej estetyki. Usługi marketingowe od ADLER dodatkowo uwydatniają zalety okien drewnianych. Ta wieloczęściowa koncepcja od zindywidualizowanego wzornika kolorów, przez naklejki z poradami dotyczącymi właściwej pielęgnacji i wietrzenia, po prospekty sprzedaży i instrukcje dot. pielęgnacji i użytkowania. Każdy producent może indywidualnie wybrać usługi, które najlepiej odpowiadają jego klientom.

ZAKOCHAJ SIĘ W NASZEJ EKSPOZYCJI

Dzięki ekspozycji Protected by ADLER, wybór okien stają się przyjemnym doświadczeniem. Można odnaleźć tu nie tylko różne wzory powierzchni okien, ale łączyć je również z różnymi wzorami fasad. Dzięki tym modułom ekspozycyjnym możliwe jest prawdziwe doradztwo. Klient widzi jak będzie wyglądało okno w jego domu,  a przede wszystkim może je dotknąć. Ostatecznie liczy się nie tylko cena, ale uczucia - bo w drewnianych oknach „protected by ADLER” można się po prostu zakochać.

Opis Rozmiar Rodzaj pliku
Opis Rozmiar 2.2 MB Rodzaj pliku PDF
Opis PBA Kleber Pflegeanleitung Rozmiar 540.3 KB Rodzaj pliku PDF
Opis Marketingservices Fenster Rozmiar 2.6 MB Rodzaj pliku PDF

© by adler-lacke.com