Pliki cookie pomagają nam udostępniać nasze usługi. Korzystając z tych usług, zgadzasz się na użycie plików cookie. Więcej informacji
OK

ADLER-Werk poszukuje „stolarzy z krwi i kości”

Stolarz jest „czymś” więcej niż zawodem: jest miłością do drewna. Zamiłowaniem do kreatywnego projektowania. Zamiłowaniem do perfekcji całym sercem.

ADLER wie, jak stolarz ceni swoje rzemiosło. Pociąga to za sobą wybitne i wyjątkowe osiągnięcia, które tyrolski producent farb, prezentuje w kampanii „stolarz z krwi i kości”.

 


06.02.2015

SERCE DO DREWNA

 

ADLER poszukuje stolarzy, którzy w szczególny sposób obrabiają i zmieniają niepowtarzalny materiał – drewno: „może to być wyjątkowa, jednorazowa funkcja”, wyjaśnia Peter Stecher, kierownik sprzedaży rzemiosła ADLER. Czy też ekstrawaganckim designem lub starym rzemiosłem, nowoczesną technologią przetwarzania lub oryginalnym obiektem. Najważniejsze, że potrafi wydobyć osobliwość drewna. Tą akcją ADLER chce uświadomić klientów o znaczeniu trwałego materiału - drewna: dobrze wygląda, jest zdrowe i przyjazne dla środowiska, a także oferuje niesamowite możliwości w obróbce.

 

REKLAMY

 

"Gdzie jest ADLER, jest całym sobą" przekonuje Stecher. Promocja cieszy się wieloma reklamami. Zaś ulotki dla stolarzy dystrybuują przedstawiciele handlowi ADLER. Zwycięzca zostanie przedstawiony na oficjalnym ogłoszeniu wyników. ADLER wydrukuje na jego temat trzy artykuły w czasopiśmie ogólnokrajowym, wraz z profesjonalną sesją zdjęciową. Tak więc drogi stolarzu, weź swoje serce w dłoń i aplikuj teraz!

Opis wielkość format
Flyer und Anmeldung zum Herzbluat-Tischler 629 KB PDF
Kontakt z prasą
Claudia M. Berghofer
Tel.: +43 5242 6922-231
Napisz e-mail

Zum ADLER Online-Shop: