Pliki cookie pomagają nam udostępniać nasze usługi. Korzystając z tych usług, zgadzasz się na użycie plików cookie. Więcej informacji
OK

Lakierowanie jest cool

Firmie ADLER leży szczególnie na sercu odnowienie zakurzonego obrazu warsztatu lakierniczego. Dlatego tyrolski producent lakierów na targach BWS rozpoczął niezwykłą akcję. Pod mottem „Licencja na lakierowanie” firma ADLER zaprosiła na wielkie strzelanie aparatem fotograficznym. Wszyscy odwiedzający mogą się profesjonalnie sfotografować ze srebrnym pistoletem do natrysku, złotymi maskami ochronnymi lub innymi odjazdowymi rekwizytami. Najlepsze zdjęcia ukażą się w kalendarzu firmy ADLER na rok 2016 „Licencja na lakierowanie”. Oblężenie stoiska i zachwyt były ogromne!


12.10.2015

STOLARZE JAKO FOTOMODELE

Pozować z muchą i kieliszkiem Martini? Lub uwodzić w obcisłej sukience? Setki odwiedzających targi nie chciało odpuścić takiej okazji. Gdy tylko urok pękł i pierwsi śmiałkowie odważyli się stanąć przed kamerą, profesjonalny fotograf firmy ADLER nie mógł się odgonić od fotomodeli. Nic dziwnego, takie sensacyjne zdjęcia, które można było sobie natychmiast przesłać do domu. Do tego jeszcze na pamiątkę dostawało się T-shirt. I ogromną frajdę! „Kampania wywołała zachwyt we wszystkich kategoriach wiekowych” cieszył się Kierownik Działu Marketingu firmy ADLER, Christian Laucher. „I do tego przesłanie, że lakierowanie jest cool oraz że lakiernik uszlachetniając mebel spełnia bardzo ważne zadanie, było w pełni pozytywnie przyjęte”.

TERAZ PROSZĘ GŁOSOWAĆ!

Wszystkie zdjęcia z wielkiej sesji zdjęciowej można zobaczyć na www.facebook.com/adlerlacke. Najlepsze zdjęcia wybrane zostaną na podstawie głosowania w internecie, zwycięzcy znajdą się w kalendarzu na rok 2016 firmy ADLER Licencja-na-lakierowanie!

 

Foto: Marco Leibetseder www.editorial247.com

Kontakt z prasą
Claudia M. Berghofer
Tel.: +43 5242 6922-231
Napisz e-mail

Zum ADLER Online-Shop: