Wsparcie to nasz sukces!

Wysokiej jakości produkty + fachowe doradztwo = perfekcyjne powierzchnie: oto przepis firmy ADLER na sukces. Nowy system wsparcia dla jeszcze szybszej obsługi klienta: ADLER Evocall gwarantuje doskonałe doradztwo osobiste za pośrednictwem innowacyjnego systemu cyfrowego.
15 gru 2020

Szybka pomoc


Ustawienie robota lakierniczego, specjalna struktura powłoki lub pytanie dotyczące ustawienia dyszy natryskowej: technicy firmy ADLER są zawsze gotowi, aby odpowiedzieć na takie pytania. Dzięki kompetentnej pomocy i profesjonalnemu podejściu wspierają klientów na miejscu w ich drodze do idealnej powierzchni. Jeśli klient ma problemy techniczne, zwykle potrzebna jest szybka pomoc. Jednak nie zawsze jest możliwe, aby technik firmy ADLER był szybko na miejscu osobiście. Innowacyjny system pomocy na żywo Evocall firmy ADLER stanowi rozwiązanie w takich przypadkach: pracownik terenowy lub klient na miejscu łączy się ze specjalistą firmy ADLER za pośrednictwem wideo na żywo i otrzymuje w ten sposób wsparcie, którego potrzebuje, aby rozwiązać problem. Wszystko, czego potrzebujesz, to okulary Evocall lub, jeszcze prostsza, aplikacja na smartfona.

Innowacyjne wsparcie


Faza testowa Evocall zakończyła się sukcesem, na przykład uruchomiono automatyczny pistolet natryskowy z pomocą wideo lub uruchomiono system excimerowy. Evocall sprawdził się szczególnie dobrze w ostatnich tygodniach kryzysu Corona. „Potężny cyfrowy system doradczy jest szczególnie cenny w tak wyjątkowej sytuacji - dzięki ADLER Evocall możemy zagwarantować szybką i kompetentną obsługę nawet bez bezpośredniego kontaktu osobistego” - wyjaśnia Matthias Stötzel, który jest odpowiedzialny za obsługę techniczną w zakresie okien, konstrukcji drewnianej i ochrony budynków w firmie ADLER. Jednak Stötzel ma również wysokie oczekiwania w stosunku do nowego systemu w przyszłości: „Jestem pewien, że Evocall zmieni naszą obsługę klienta w podobny sposób, jak telefony komórkowe lub e-maile zmieniają naszą komunikację. W przeszłości dotarcie do naszych międzynarodowych klientów zajmowało często dwa dni. Z Evocall potrzebujemy tylko kilku godzin na rozwiązanie problemu technicznego. A czas, który w ten sposób zyskujemy, przynosi korzyści naszym klientom! ”

© by adler-lacke.com